Vítejte ve světě vnitřního klidu

Poděkování

05.03.2013 21:19

Při vyjímečných a slavnostních chvílích se děkuje všemu a všem, takže já DĚKUJI:
- rodičům za kapku exhibicionismu v genetické výbavě
- kamarádům z Anglie,kteří mi jednou pro vždy vysvětlili,že jsou šťastní za každý můj pokus postavit větu v základním čase ať už to dopadně jakkoliv a tak mi zbořili jazykovou bariéru
- józe za to,že je tak úžasně přirozená a jednoduchá, že není třeba extrémní slovní zásoby a přesto si rozumíme
- Rebece z Anglie,která mi tím,že přiběhla na poslední chvilku a vybrala si zrovna mojí hodinu, v malém jógovém studiu, nedala šanci na přípravu a donutila mě skočit po hlavě do mé první lekce powerjógy s anglicky mluvícím klientem
- všem ostatním klientům,kteří se lekce zúčastnili,jste úžasní!

...Rebeca se po první lekci,kterou mají nově příchozí klienti zdarma, rozhodla,že se zařadí mezi klienty pravidelné :-) Jsem šťastná za každého z vás,který mi zkříží cestu na jógových lekcích, ať už pravidelně nebo mimořádně, každý jste jedinečný a tak je lekce pokaždé úplně jiná ..díky :-)

Vyhledávání

Kontakt

Jana Fabingerová - Jóga s Jankou Fábkou Kladno, Praha FACEBOOK:
Jóga s Jankou Fábkou

mobil: 733 111 773

Dosažené vzdělání

BMSA /Body and Mind Spirit Academy/

- Master Instruktor Powerjogy

- Instruktor Powerjogy

FISAF

- Jóga pro těhotné

- Cvičení po porodu

3D FITNESS ACADEMY

- TRX trenér

- TRX for yoga