Vítejte ve světě vnitřního klidu

Natáčení jógových lekcí

26.09.2013 21:53

Natáčení jógových lekcí :-)

Jako blesk z čistého nebe přišla nabídka natočit, ve spolupráci s magazínem Kondice, jógové lekce. S obrovskou pokorou jsem tuto výzvu přijala. Na natáčení se v pátek třináctého, sešli úžasní lidé a vše krásně plynulo. Nechť se vám dle videí dobře praktikuje a pokud si budete chtít užít hodinu se vším všudy, doražte na veřejné lekce :-) Těším se na vás na podložkách v Padmě na Kladně a ve studiu Fitlight v Praze (aktuální rozvrhy lekcí pro veřejnost najdete na https://janka-fabingerova.webnode.cz/kontakt/ )

Kondice.cz : Patrika, která cvičila tuto lekci společně s Janou, ke cvičení dodává: “Byla jsem překvapená jak fyzicky náročná power jóga je. Zapojila jsem svaly, o kterých jsem ani netušila, že existují. Byla jsem hodně namožená a ztuhlá po běhání z předešlého dne, ale v rámci power jógy jsem si úžasně protáhla svaly a uvolnila klouby, zvláště ty kyčelní. Další den se mi běhalo mnohem lehčeji!”

UPOUTÁVKA:

https://www.kondice.cz/2013/09/nove-power-joga-zamerena-na-protazeni-svalu-uvolneni-kloubu/

 

Vyhledávání

Kontakt

Jana Fabingerová - Jóga s Jankou Fábkou Kladno, Praha FACEBOOK:
Jóga s Jankou Fábkou

mobil: 733 111 773

Dosažené vzdělání

BMSA /Body and Mind Spirit Academy/

- Master Instruktor Powerjogy

- Instruktor Powerjogy

FISAF

- Jóga pro těhotné

- Cvičení po porodu

3D FITNESS ACADEMY

- TRX trenér

- TRX for yoga